Hai Olls....Thanks sudi singgah.... jangan lupa jengok lagi.. happy reading!...

Tuesday, September 6, 2011

Salam Aidilfitri semua.....

Raya tahun ni aku raya Simpang 4, Alor Gajah Melaka dulu... ptg raya baru raye L.Cina..... ok jek.. raya mesti lah meriah ye tak?... kesian kat emak aku la masak punya byk sekali aku x balik..... adik yg no 3 pun x balik. kena keje.. raya thn ni best dpt g jalan2... kami g PD raye sampai ke Jasin sana (jumpa kawan umrah) dgn x tahu jalan redah je... Alhamdulilah sampai gak la.... lps tu raya kat Seremban.. x lupa ziarah kubur mereka yg telah pergi dulu dari kita....

Balik raya dr KL aku balik petang mantai sbb aku siap2 buat kuih raya rendang dulu ketupat dulu... bila sampai kampung best la leh mkn rendang ngan ketupat kita balik.. ye tak.... raya ke 4 dah balik KL.... esoknya sabtu aku g tgk movie sbb ammar nak sangat tgk hantu bonceng.... best gile citer tu..... Isnin dah keje..... Ermm actualynya kesian kat hubby belum dpt keje lg... klu dulu ms keje rajin je org call ye skrg ni... bila x keje x de org peduli... so adik2, hubby, anak2Ku & my self sendiri "pls learn from this!" Klu kita susah mmg susah nak cari org yg boleh share kesusahan dgn kita..... mls nak ceter byk... tgk gambar jelah yek.. raye nak happy2 x mo sedey2.... kesian ngan anak aku kurus kering puasa sebulan ... so nak bg dia happy duit raya jgn lupa...
Maaf  Zahir dan Batin


                                                                         pagi raya


                       
                    tengok la tu!

Hantu Bonceng..... best!



No comments:

Post a Comment