Hai Olls....Thanks sudi singgah.... jangan lupa jengok lagi.. happy reading!...

Friday, September 9, 2011

Raya... raya... raya...

Selamat Hari Raya... hari ni dah 11 syawal... kejap je kan... org sibuk update blog raye pagi raye aku dan seminggu raya baru nak hapdate!.... apapun... masih dlm mood raya lg..... open house masih byk lagi.... kuih raye umah aku masih byk lagi... Pagi tadi syahmi pakai baju melayu pergi sekolah.. ensem anak mama! ada sambutan hari raya... "mama cikgu suruh pakai baju purple... amie masuk tarian" ermm baju raye kita mana ada kaler purple... x pe lah nnt kita beli kemudian ye.... syahmi bg tau.. ammar dulu x penah nk bg tau ... alih2 je cikgu suh bawak baju melayu sbb masuk tarian.... bila suh menari kat umah dia x mo tunjuk... amie lak x yah tanya dia siap bg tau... smlm aku tanya dia.. "adik tau menari ke?" "tau la mama" "cuba tunjuk" "nnt dulu x bley tunjuk skrg".... wah eksyen anak aku!... x pe x pe.... syahmi ni pulak mmg manja... pepagi nak g sekolah x lupa nak salam mama....  mama dlm bilik dia kat luar rumah jerit "babai mama" huhhuhuhu syahdu aku.... ammar lak jenis nyimpan.... terlalu memendam tp dia dgr cakap aku.... Alhamdulilah Allah Kurniakan rezeki yang sempurna tuk aku.... Harta paling berharga yg aku ada... bila kadang tgh ada prob syahmi la si manis mulut memuji nak amik hati.... ammar lak akan tawar diri nak tolong buat keje.... Alhamdulilah... syukur sgt.... happy sgt dengan dia org ni.... so nak share gbr2 raya.... aku lebih suka tempek gbr dr byk cerita..... so enjoy!.....

Kak Faridah (member umrah) sampai gak aku ke Jasin

mama love so much both off u...

buah hati mama

i love people around me!

love this picture so much!

lots of lurve......



No comments:

Post a Comment